Gør det nemt for jeres lejere
Med ORDR kan I oprette alle lejere i kontorfællesskabet på jeres egen side. Lejerne får mulighed for at bestille frokost, mødeforplejning eller noget helt tredje via deres eget login.
Det er fordelagtigt for alle parter – både jeres lejere og frokostleverandører har et nemt og simpelt overblik.
Nem oprettelse af tilvalg
Med ORDR kan jeres lejere nemt og hurtigt logge ind og bestille på baggrund af jeres udvalg. Det er nemt for jer at oprette de produkter, som lejerne kan vælge imellem. I slipper for tidsbesværet ved at holde styr på bestillingerne – det hele er nemlig samlet på et sted.
Nem fakturering
Fakturering kan være en tidsrøver. Med ORDR er denne opgave nu både nem og hurtig klaret. Uanset om I fakturerer kunderne direkte eller lader jeres leverandører om det.
I kan også afgøre, om I vil fakturere kunderne enkeltvis eller samlet, så leverandøren kan lave en samlet faktura med et enkelt klik – det er da nemt!
Er du interesseret i at høre mere?